Conversie Optimalisatie – Website verbeteren
Een websitebezoeker moet soepel en met een prettig gevoel worden geleid naar een actie die jij hebt gesteld voor jouw website. Bij iedere afleiding kan de bezoeker afhaken en niet meer terugkomen. Een zorgvuldige analyse van die webpagina’s waar websitebezoekers een actie moeten uitvoeren is daarom noodzakelijk.
Wat is Conversie Optimalisatie?
Met conversie optimalisatie wordt je website slim verbetert zodat meer bezoekers sneller tot actie komen. Dit kan zomaar +/- 30% meer resultaat opleveren. Die laat je toch niet liggen?!
Wat is een Conversie?
Als je een doel hebt met je website zit daar meestal een actie aangekoppeld. Een actie die de websitebezoeker moet uitvoeren. Een conversie is als de websitebezoeker daadwerkelijk die actie heeft uitgevoerd. Conversie Optimalisatie afgekort is CRO.
Welke actie moeten gebruikers op jouw website uitvoeren?
Veel voorkomende acties zijn:
- Aankoop van een product
- Telefoonnummer bellen
- Offerte aanvragen
- Enquête invullen
- Een artikel lezen
- Aanmelden Nieuwsbrief
- Contactformulier invullen
- Downloaden Whitepaper
OtherSites maakt een analyse van je website en de webpagina’s waar bezoekers acties moeten uitvoeren die niet het gewenste doel opleveren. Deze pagina’s worden slim verbetert. Op basis van de websiteanalyse worden er waar nodig A/B Testen opgezet. Zo wordt er goed in kaart gebracht wat het meeste resultaat oplevert.
Stapsgewijs wordt de website geoptimaliseerd om het hoogst haalbare te bereiken. Conversies kunnen hierdoor +/- 30% worden verhoogd.
Neem gerust contact op. Altijd gratis en vrijblijvend een kennismakingsgesprek!
Bij OtherSites kun je ook terecht voor: